OES (Office Efficiency Service)
Dankzij OES is Meesters van zaken tijdens kantooruren altijd telefonisch bereikbaar. Kunnen wij zelf even de telefoon niet opnemen, dan krijgt u een medewerker van OES aan de lijn. De boodschap die u kwijt wilt, wordt direct per e-mail door OES aan ons doorgegeven zodat daar snel op gereageerd kan worden.
Klantenvertellen/Advocaatscore
Deze partner zorgt ervoor dat de cliënten van Meesters van zaken hun ervaringen kunnen delen. Via de website van Klantenvertellen kunt u de actuele klantwaardering van Meesters van zaken aflezen. U leest hier hoe Advocaatscore reviews verzamelt en behandelt.
Een landelijke welzijnsorganisatie (sinds 2018) met 200+ samenwerkingen, verdeeld over 12 categorieën.
Samen ondersteunen zij 50-plussers, online en telefonisch, bij dagelijkse, diverse vraagstukken, zodat deze mensen zelfstandig, allerlei zaken kunnen blijven regelen. Zij kunnen luisteren, helpen, ondersteunen, regelen, adviseren, ingrijpen, zoeken en onderzoeken, verwijzen, reserveren en boeken, informatie geven, etc. Zij streven ernaar, dat iedereen veilig, bij een betrouwbaar bedrijf, dienst, organisatie of praktijk terecht komt. Het belangrijkste is dat men vanuit persoonlijke behoefte, de juiste service krijgt.